Μόλις υποβάλλετε την παραγγελία σας, την επεξεργαζόμαστε και σας ενημερώνουμε για τον ακριβή χρόνο αποστολής, ο οποίος εξαρτάται από τα προϊόντα που έχετε επιλέξει.
Αποστολή με Courier: (1-5 εργάσιμες ημέρες)
Η αποστολή των εμπορευμάτων πραγματοποιείται με την εταιρεία ταχυμεταφοράς της Γενικής Ταχυδρομικής.
Εφόσον η παραγγελία αποσταλεί με courier, τότε η διανομή γίνεται στη διεύθυνση που εσείς επιλέξατε με παράδοση έως και την πόρτα σας. Αυτό ισχύει για όλες τις περιοχές που καλύπτονται από το δίκτυο της courier. Για τις δυσπρόσιτες και απομακρυσμένες περιοχές καθώς και για το εξωτερικό, ο χρόνος παράδοσης είναι μεγαλύτερος και θα ενημερωθείτε από την εταιρία μας.
Το κόστος αποστολής υπολογίζεται αυτόματα από το σύστημα, σύμφωνα με τον όγκο και το βάρος της παραγγελίας σας. Συγκεκριμένα για αποστολές έως 10 κιλά εντός Ελλάδος τα έξοδα αποστολής ανέρχονται στα 4,90 ευρώ. Για τις δυσπρόσιτες και απομακρυσμένες περιοχές, η εταιρεία μας θα επικοινωνήσει μαζί σας σχετικά με το κόστος αποστολής.
(Στις παραπάνω τιμές συμπεριλαμβάνεται ο Φ.Π.Α)
Πρακτορείο Μεταφορών (1-7 εργάσιμες ημέρες)
Η αποστολή των εμπορευμάτων μεγάλου όγκου και βάρους πραγματοποιείται με το πρακτορείο μεταφορών της επιλογής σας ή με πρακτορείο της περιοχής σας.
Εφόσον η παραγγελία αποσταλεί με πρακτορείο μεταφορών, τότε θα πρέπει να παραλάβετε οι ίδιοι την παραγγελία σας από τις εγκαταστάσεις της πλησιέστερης μεταφορικής (για εκτός Αθηνών). Εάν επιθυμείτε να γίνει παράδοση στην διεύθυνσή σας, τότε θα επικοινωνήσετε οι ίδιοι με το πρακτορείο για το έξτρα κόστος που χρειάζεται να καταβάλλετε. Για εντός Αθηνών θα πρέπει να τα παραλάβετε από το πεζοδρόμιο.
Το κόστος αποστολής προκύπτει κατόπιν συνεννόησης και συμφωνούνται κατά την εκτέλεση της παραγγελίας.
Απώλεια δέματος
Η εταιρεία μας δεν καθίσταται υπεύθυνη σε περίπτωση καθυστέρησης της παράδοσης ή σε περίπτωση απώλειας του δέματός σας που οφείλεται στην μεταφορική/courier.
Στην περίπτωση που δεν παραλάβετε στις αναφερόμενες προθεσμίες, αρχικά επικοινωνήστε με την μεταφορική/courier και αν το ζήτημα δεν επιλυθεί η εταιρεία μας θα πραγματοποιήσει έλεγχο προς τημεταφορική/courier, ο οποίος μπορεί να διαρκέσει έως και 15 ημέρες. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, καμία αποζημίωση δεν θα μπορεί να πραγματοποιηθεί. Εάν δεν υπάρξει κάποια ενημέρωση εντός 15 ημερών, η παραγγελία ακυρώνεται, οπότε σε περίπτωση που έχετε ήδη εξοφλήσει την παραγγελία σας, σας επιστρέφεται το ποσό.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:
– Όταν υποβάλλετε μια παραγγελία και επιλέγετε ως τρόπο πληρωμής την ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΉ, για να εκτελεστεί η παραγγελία σας, θα προηγηθεί από εμάς τηλεφωνική κλήση στο τηλέφωνο που μας δώσατε, ώστε να επιβεβαιωθεί η εγκυρότητα των στοιχείων σας. Εάν δεν λάβουμε απάντηση, θα λάβετε από εμάς ένα μήνυμα (sms) ή/και e-mail ώστε να επικοινωνήσετε εσείς μαζί μας. Εάν ούτε τότε υπάρξει επικοινωνία, για λόγους ασφαλείας, δυστυχώς, η αποστολή των προϊόντων ΔΕ θα πραγματοποιηθεί και συνεπώς η παραγγελία σας ακυρώνεται.
– Για να μην υπάρξει ταλαιπωρία και καθυστέρηση παρακαλούμε ελέγξτε πριν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, ότι ο αριθμός τηλεφώνου που δηλώσατε είναι ο σωστός σε περίπτωση που χρειαστεί να επικοινωνήσουμε μαζί σας, καθώς και ότι η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) που δηλώσατε είναι ενεργή και κατοχυρωμένη.