Πολιτική επιστροφής

Οι πελάτες μας έχουν το δικαίωμα επιστροφής των προϊόντων μέσα σε διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης τους. Βασική προϋπόθεση είναι το προϊόν να μην έχει φθαρεί, καταστραφεί ή χρησιμοποιηθεί και να βρίσκεται στην ίδια κατάσταση στην οποία το παραλάβατε, δηλαδή χωρίς να έχει αποσφραγιστεί ή παραβιαστεί η συσκευασία του.

ΕΙΔΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ

Τα προϊόντα που ζητούνται “Κατόπιν Παραγγελίας”, καθώς επίσης και τα προϊόντα που κατασκευάζονται στις διαστάσεις του κάθε πελάτη, αποτελεί ειδική παραγγελία και για το λόγο αυτό δεν γίνονται δεκτές επιστροφές.

Θα πρέπει να είστε προσεκτικοί με την μέτρηση των διαστάσεων.

Σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε πρόβλημα μέτρησης, καλό είναι να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας.

Επιστροφή δεν γίνεται αποδεκτή επίσης για προϊόντα που έχουν επεξεργαστεί, βάση επιθυμητής διάστασης π.χ. μοκέτες, κουρτίνες, μαξιλάρια. Επίσης για λόγους υγιεινής δεν γίνονται αποδεκτές επιστροφές σε προϊόντα ύπνου, όπως μαξιλάρια και επιστρώματα.

Το προϊόν θα συνοδεύεται από το τιμολόγιο ή την απόδειξη λιανικής αγοράς.

Σε αντίθετη περίπτωση δεν γίνονται δεκτές επιστροφές των προϊόντων.

Μπορείτε να ξεκινήσετε την διαδικασία επιστροφής στέλνοντας ένα e-mail στο voumvoulaki.litsa@gmail.com. Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, σας παρακαλούμε να μας αποστείλετε στο e-mail φωτογραφίες που θα απεικονίζουν ξεκάθαρα το ελάττωμα.

Έχετε την δυνατότητα επιστροφής για οποιοδήποτε λόγο, ακόμη κι αν απλά αλλάξατε γνώμη. Όλες οι επιστροφές πρέπει να λαμβάνονται στην αρχική κατάσταση που παραλάβατε το προϊόν, χωρίς φθορές και σε κατάσταση που το προϊόν να μπορεί να πωληθεί ξανά. Είναι απαραίτητο να μην προκαλέσετε φθορές στα προϊόντα δοκιμάζοντάς τα, να μην καταστρέψετε τη συσκευασία τους και να μην τα πλύνετε.

Σημείωση: Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων με υπαιτιότητα του πελάτη, τα μεταφορικά επιβαρύνουν αποκλειστικά τον ίδιο.

Σε όλα μας τα προϊόντα πραγματοποιείται αυστηρός ποιοτικός έλεγχος, έτσι ώστε να σας παραδοθούν σε άριστη κατάσταση. Παρόλα αυτά σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, το προϊόν θα αντικατασταθεί με ένα ίδιο μη-ελαττωματικό, χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση. Είναι σημαντικό να ελέγξετε άμεσα το προϊόν που παραλάβατε και να ενημερώσετε για οποιοδήποτε ελάττωμα σε διάστημα όχι μεγαλύτερο των 5 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.

Σημείωση: Καταβάλουμε κάθε προσπάθεια ώστε να αναπαράγουμε με ακρίβεια την εμφάνιση των προϊόντων. Δεν μπορούμε να δεχθούμε οποιαδήποτε ευθύνη για μη σωστή παρουσίαση χρωμάτων. Διαφορετικές ρυθμίσεις στις οθόνες υπολογιστών, μπορεί να έχουν επίδραση στην εμφάνιση των χρωμάτων των προϊόντων.

Εσείς φέρετε την ευθύνηγια τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών ως αποτέλεσμα διαχείρισης τους άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας τους.
Πληροφορίες σχετικά με τη διαχείριση ελαττωματικών προϊόντων.

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι με βάση την ισχύουσα ευρωπαϊκή νομοθεσία, τα προϊόντα που αγοράζει ο καταναλωτής καλύπτονται από ελάχιστη διετή νομική εγγύηση. Συνεπώς, μέσα σε αυτά τα δύο χρόνια ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα, σε περίπτωση που θεωρεί ότι ένα προϊόν είναι ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στη διαφημιζόμενη εμφάνιση ή λειτουργία, να μας αποστείλει το προϊόν και στην συνέχεια θα αναλάβουμε την διαδικασία εξακρίβωσης ή μη των λεγομένων του πελάτη (την εξακρίβωση την κάνει είτε το κατάστημα το ίδιο είτε ο κατασκευαστής/εισαγωγέας). Σε περίπτωση που το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό λόγω κατασκευής, τότε ο καταναλωτής μπορεί να ζητήσει επιδιόρθωση του προϊόντος ή αντικατάσταση του προϊόντος ή μείωση της τιμής ή ακύρωση της σύμβασης και πλήρη επιστροφή του ποσού που κατέβαλε. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν αποδειχτεί ελαττωματικό τότε απλά επιστρέφεται στον καταναλωτή. Επίσης, στην περίπτωση που ο πελάτης αποστείλει ένα ελαττωματικό προϊόν στο κατάστημα, τότε πληρώνει ο ίδιος τα έξοδα αποστολής. Αν το προϊόν αποδειχτεί ελαττωματικό, τότε τα έξοδα αποστολής οφείλει το κατάστημα να τα αποζημιώσει τον πελάτη.